Adviesgesprek aanvragen met een erfrechtspecialist
Nadat u een adviesgesprek hebt aanvraagt, neemt één van de advocaten van het kantoor telefonisch contact met u op om een korte toelichting te vragen. Dit telefoongesprek is vrijblijvend en kost u niets. De advocaat zal in het telefoongesprek in overleg met u een afspraak maken voor het adviesgesprek.
Veelgestelde vragen
Het adviesgesprek kost € 190,- (inclusief BTW) ongeacht de duur van het gesprek. Nadat het adviesgesprek heeft plaatsgevonden, ontvangt u hiervoor een factuur.
In overleg met u zal bekeken waar het adviesgesprek zal plaatsvinden. Dit kan op het kantoor te Hendrik-Ido-Ambacht zijn of op een locatie elders of bij u thuis. Ook is het mogelijk om een digitaal adviesgesprek te hebben met een advocaat van het kantoor, bijvoorbeeld via Zoom of Teams.
In het adviesgesprek zal de advocaat uw probleem met u bespreken. Aan de hand van de informatie die u geeft, zal zoveel mogelijk uw rechtspositie worden vastgesteld. Vervolgens zal besproken worden welke stappen ondernomen kunnen worden om uw probleem op te lossen. Ook zal aandacht gegeven worden aan de kosten voor eventuele verdere rechtsbijstand door de advocaat.
In de meeste gevallen duurt het adviesgesprek ongeveer een uur. Als de bespreking van uw zaak meer tijd vergt, dan is dat geen probleem. De prijs voor het gesprek wordt daardoor niet beïnvloed.
Na het adviesgesprek kunt u besluiten af te zien van verdere rechtsbijstand. Mocht u gebruik willen maken van verdere rechtsbijstand, dan zal u gevraagd worden een opdrachtbevestiging te tekenen.